Wala nay plano

CEBU, Philippines — Giangkon ni Miss Eco International 2018 Thia Thomalla nga nagplano gyud siya niadtong 2020 nga mosalmot sa Miss Universe Philippines, apan lahi matud pa ang pagbuot sa Ginoo alang niya. “Noong 2020 talaga dapat yung comeback ko and, sad to say, God has other plans for me. Tanggap ko na yung reason, yung path Niya para sa akin. I’m really happy [with] where I’m at right now.
“I’m turning 27 this month, so papunta na sa disqualification age kaya hindi na talaga puwede kaya mag-move on na tayo. Wala na po akong plans.” Lakip si Thia sa "First Lady", ang romantic-comedy series sa GMA7 nga mobalik na sa primetime sa February 14.
Gipangandoy ang BG
Giangkon ni Vice Ganda ngadto sa iyang It's Showtime co-host nga si Ogie Alcasid nga pangandoy niya kaniadto nga mahimong guest sa GMA7 gag show Bubble Gang. Pero wa gyud matud pa siya masulod kay taas matud pa ang standard sa Bubble Gang diin usa sa pioneers si Ogie. Kahinumduman nga gibutyag ni Vice nga sa GMA7 gyud siya nagsugod, diin ang una niyang teleserye mao ang "Saang Sulok Ang Pangarap" nga gibituonan ni Maxine Magalona niadtong 2005.
"Miss Lux"
Balik telebisyon si Francine Prieto. Usa siya sa mga bag-ong cast sa GMA7 romantic-comedy series nga "My First Lady", ug nahugyaw niya ang press sa iyang hirit atol sa virtual presscon niining bag-o lang. Nagsugod kini dihang gipangutana si 2016 Bb. Pilipinas Universe Maxine Medina kun nasayud ba siya nga mga beauty queen ang iyang mga kauban sa maong serye sama nila ni Ms. Pilar Pilapil ug Francine. Nitubag si Maxine nga nasayud siya ug taas siya og pagtan-aw sa mga nahisgutan. Apan wala makadaog si Francine sa pagsalmot niya sa 40th Bb.Pilipinas edition kaniadto, busa hirit niya: “Miss Lux ako, Miss Lux. Better lux next time!”
Tungod sa istorya
Gidepensahan ni Louise delos Reyes ang iyang pamahayag kaniadto nga dili siya magpa sexy sa mga project. Kini human sa iyang gibituonan nga pelikula ubos sa Viva Films nga mao ang "The Wife", aduna siyay daring scenes kauban ang iyang bana sa pelikula nga si Diego Loyzaga. "Nakita ko na kailangan siya nung storya para mag-grow at kapitan ng tao yung character ko at sa mga characters ni Diego at ni Cara (Gonzales). Hindi ko masasabi na start na ’to kasi medyo hesitant pa rin talaga ako sa mga ganung eksena. And kapag hesitant ka kasi, ayoko yung feeling na hindi mo mabibigay ng 100% yung sa trabaho mo kasi meron kang doubts, meron kang hesitation. Pero nag-ma-matter talaga yung takbo ng storya hanggang dulo kung essential ba siya or importante ba siya. So ayun, dun na talaga ako nag-ba-base ngayon."
Papa P ni Pia
Si 2015 Miss Universe Pia Wurtzbach na ang leading lady ni Piolo Pascual sa umaabot nga sitcom sa Star Creatives Television ug ABS-CBN Entertainment. Kini mao ang "My Papa Pi" nga unang nabalita nga iyaha ni Angelica Panganiban. Apan aduna nay "My Goodbye Girl" si Angelica nga magsugod karong February 14, sa iWant TFC. Samtang apil sab niining maong sitcom si Pepe Herrera. Sa Marso na kini mulugwa ubos aa direksyon ni Cathy Garcia - Molina.
"Stop the hatred"
Gitubag og tarong ni Angel Locsin ang usa ka netizen nga nipasangil niya nga nanawagan og kinsay angay botaran kay adunay personal interes ang aktres.
Nagsugod ni dihang nag-post ang aktres sa angayan matud pa nga tamdan sa pagpili og kandidato. Suma pa sa aktres: “Ngayong simula na ang kampanya, At ang mga pulitiko are putting their best foot forward, PLEASE LANG — Kilatising mabuti ang bawat pulitiko.”
Padayon niya: “Huwag bumoto ng may bahid ng kurapsyon, Sinungaling, Nagmamanipula ng batas, Tamad, Malabo at hindi makatotohanang plano sa bansa."
Dugang niya, “Kaya kung napasaya ko man kayo kahit paano, o kahit para sa sarili nyo na lang, please lang, VOTE RIGHTLY! “Pag isipan rin kung sino ang susuportahan!”
Naa say text nga "Never Again" ang post ni Angel.
Liboan dayon ang nadawat nga reaksyon ug komentaryo sa maong post. Kasagaran naglalis mahitungod sa ilang gisuportahan nga kandidato. Apan may usa nga nakadapit gyud sa pagtagad sa aktres hinungdan nga iyang gitubag. Nagkanayon kini: “Huwag niyo bulahin ang tao! Gusto niyo sumama tao sa inyu dahil gusto niyo lang naman interest niyo para muling kumita ng pera! Nakakasuka kayu [vomiting emoji]”
Tubag ni Angel: “Yung statement na ganito ay hindi pagkakakitaan. Eto’y para sa lahat [smiley] stop the hatred, hindi tayo magkaaway at hindi dapat magaway.”
- Latest

























